戊戌流年

戊戌流年

          12 11 10 09 08 07 06 05 04 03 02 01
癸丁甲戌  乙 甲 癸 壬 辛 庚 己 戊 丁 丙 乙 甲
卯卯寅戌  丑 子 亥 戌 酉 申 未 午 巳 辰 卯 寅

主體格局:

丁火生甲寅月,正印格,日時地支卯木幫旺,時柱癸水,七煞無根,年柱戊戌傷官,地支卯戌合化火,丁火主體無明根,以虛擬之卯戌合化火為根,丁癸沖,有力的丁火沖無力的癸水七煞,這個格局七殺虛浮無力,財星辛金隱藏無力。有力的傷官合著無力的七煞,木獨強,成印重身輕格局,印星重必以旺身為先,自然以比肩為用。

形態:

這組八字甲木強而有力,有卯木助旺,卯木將戌土合住,將戌土轉化成另一種五行,木在這裡代表關懷,愛護,保護,令主體五行丁火有安全感,有保護罩。有癸水剋丁火,強而有力的甲木將癸水泄盡。

戊土泄丁火的力,強而有力的甲木剋住戊土,戌中辛金消耗丁火之力,強而有力的甲木反剋辛金,令丁火主體無論遇剋,耗,泄都夷然無損,丁火主體完全不需要任何動作,就可以安安穩穩地到達下一年。這一年的主體係丁火,亦都代表咗本地嘅管理人,木強火弱,就會令這個管理人冇自主能力,樣樣唔使自己勞心,樣樣有人安排好曬,所以印重身輕的格局必定係懶蟲一名。

所有嘆世界的名詞都可加諸這種格局上面,例如可以依賴曬長輩,樣樣都唔使自己操心。但亦有不少缺點,就係盡量隱藏自己的過失,有錯不認(因為愛面子),亦都會有虛偽欺詐之事(因為自坐偏印,偏印係不計較對與錯,都會對主體「自己所生的」加以保護),所以這一年不論係稍有權力或好有權力的人,都會有護短的特質,引伸為這一年並無公義可言。強木生火,亦引伸為丁火主體面對任何事都冇自主權,包括要畀嘢你,唔可以拒絕,要攞你啲嘢,你不可抗拒,這組格局反映出本地領導人的處境,地位實在卑微(印星比自己強得太多)。

財力如何:

丁火主體以金為財星,而金財星隱藏於火庫之中,其餘位置都不見有金,引伸為錢在自己袋中,而四周圍都冇錢的影子出現,自然不是好現象,最簡單的解釋就係食穀種,並冇新錢加入自己的財庫之中,自然係越嚟越少,睇曬12個月的五行,並無生財之道,財不長,自然係退(因為世界係唔會停的)。 原局先天性戌卯相合化火,旺火剋弱金,亦引伸為使錢人多,搵錢人少或者搵錢的項目少,使錢的項目多,勉強可以生財之月都搵唔到,但係破財之月就多得很,其中包括丙辰月,寅卯辰會成木氣,自然制土(土在這個格局中代表自己的才幹,或者係能力),才幹不能自行發揮,或者根本不可以自己拿主意,冇可能搵到錢(因為金在火庫之中,火強自然制金)。

冇錢入就自然係破財,跟住係戊午月,午月與原局合成完整的火局,自然將金財星剋盡,這個月將必破大財(好快知道五行判斷準確否)。強火剋金其實係有自己人爭奪自己的財,但不可抗拒(因為有強木生助成局的火),自然剋盡金財星,究竟應數在什麼人或什麼事之上就不得而知。己未月亦難免破財,戊戌係燥土,己未亦都係燥土,土厚埋金,燥土不生金,想有收入就真係難乎其難,除咗係燥土之外,亦同卯木合成木局,木強自然制金,一定會俾有力人士,或因有人好心做壞事而令自己破財,細節如何就真係到時才知(嚴格來講係事後才知)。

跟住就係庚申及辛酉月,金強火弱,火主體之力根本不能控制金財星,自然不能令財星留在自己口袋,任由財星喜歡去哪裏就去哪裏,總之就係唔停留喺自己能力範圍裏面,或者係自己所控制的範圍,其餘破少財的月份還包括了卯月同戌月,一年裏面有咁多個同錢銀有關的月份,係往年所少見的,歸根究底就係財星過弱,又遇唔到濕土泄火生金的月份,自然搵錢能力較低,亦可引伸為今年搵錢能力好低,原局火生土旺而不見金,按五行解釋可引伸為自己好努力都搵唔到錢。

社會狀況:

今年除了少數的高端人口之外,一般低端人士都懷有頗大的怨氣,因為本年格局係木強土旺,火、金、水都係弱的,首先係火弱,樣樣都唔到自己揸主意,更加不要說有話語權,但弱極都比癸水強,而癸水係管束,壓迫,亦都好肯定這一年加諸低端人士的壓力,及管束力,甚至制肘都很重,但大部分人都不將這些壓力放在眼內,火比水有力,只不過係其中一個原因,另一個原因係弱火生旺土,本來火生土係好事,但係弱的火傾盡全力去生土(土旺必泄盡火的力)都冇實際收益,(身弱傷官生財,但財星不顯),引伸為好努力,但見不到成績,點努力都達唔到目的,好自然產生怨氣。

但原局水比火更弱亦係一個原因,對火無壓制能力。另一個狀況就係土旺金弱,本地人才的確好多,或者好勤力,但機會好少,最大原因就係木過分強,將金的力消耗到盡,在現實生活中就係有強大的力量搶自己飯碗(五行解釋就係印制食傷剋財),有強大的力量制住自己的能力,更加唔俾機會搵錢。 有種種不如意事的原因係一般低端人士本身乜都冇,完全冇根基,自然產生兩個極端,一方面就係乖乖的等待強大的木星來生助(印重身輕冇能力自力更新,木多火熄),唔存在走出保護罩的壯志,木強火弱首先就令人懶,跟住冇曬鬥志。

另一個極端就係將怨氣發洩,只向癸水發泄(本來應該向金星發洩,但金星隱藏於火庫之中,見唔到)偏偏水竟然比火更弱,反映有部分低端人士將不滿的怨氣向管治階層發洩,自然會產生不穩定因素,不過永無大件事發生,因為海軍鬥水兵,肯定冇火花出現(現實生活之中只係有擾攘一番就收場)。

維持社會穩定一定要靠中端階層,自古以來中端人士都係最蝕底的,上不到天(官星無力,自然無權)。下不到地(財星隱藏,努力而收穫不多)。現實生活之中就係上有高堂,下有妻兒,作反又唔夠膽,放手一搏更加冇可能,這類人亦都係有怨氣的一群,因為要加入作反行列自然係唔夠膽,話曬都係身驕肉貴,又讀過吓書,正式係秀才作反得個講字,要將所有資產集中搏一鋪就只係笑話一場。

比低端人士更不如的就係他們本來就係乜都冇,自然不怕搏一次,但中端人士已經係有番咁上下身家,如果輸曬點算呀?所以中端人士註定係忍氣吞聲的一群,同高端人士相比,想一走了之,冇眼睇亦不可能,這種人可用丁火作為代表,有根有印但都係對自己冇益的,講嚟講去都係要靠自己。

人事狀況:

本地地域屬於南方,先天性剋金,亦都係只可以剋金,金係財星,即係話只可以搵錢,向錢看。先天性受水所制,水係官煞,水係權力,引伸為只可以搵錢,而不可接觸權力,不論南方火多麼強,一遇北方水即刻謝,現實生活就係安安分分就可以安居樂業。本年雖然係水弱,但這個係癸水,癸水在五行之中有綿綿不盡之意,所以在管治層面上面係冇一種人或事可以超越癸水這個官煞,而癸水在這裏的角色係七殺,眾所周知七煞係無情,反覆,隨時可以變面的,引伸為有部分人認為權力好易得,但得到權力之後就不知會如何,命理原則就係獨煞不可犯,所以今年有唔怕死的與管理層作對的一定冇好下場,不單止大環境如此,就算係一間公司仔裏面都係管理層獨大,不容觸犯。原局有這種格局,自然會產生好多「揸住雞毛當令箭」的人,亦都可以話係小人當道的一年,凡自命清高者,可避則避,睇見都當睇唔見(印強財弱樣樣都唔係自己可以揸主意的)。

本篇文章只針對僻處南方的一針之地,若搬去其他地方五行有變,係絕對唔準的,請勿以此質疑。